Pisowcy mordujo!

Pisowcy mordujo wolność, równość und demokracje!

 

O tak mordujo:

 

 

 

 

.

trzymam kciuki 🙂

Wreszcie.

na pohybel ekoterrorystom.

.

.

PS nadano z rodosa (w trakcie wyrębu)

.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

35 odpowiedzi na „Pisowcy mordujo!

  1. yassa pisze:

    „Twój komentarz oczekuje na moderację.
    Lipiec 3, 2017 o 9:01 pm”

    Mordujo i moderujo!

    Polubienie

  2. https://m.youtube.com/watch?v=yKlfX8Lojhk
    .
    Drzewa to w sumie. .las, siódmy ..
    .
    Mam suche drzewo, stary dąb
    .

    Polubienie

  3. rk1 pisze:

    zeżarło mi poprzedni komentarz. jeszcze raz w skrócie

    @Yassa: moderowanie pisowca to dobry uczynek

    @Jasminum: na rodosa jutubki nie dolatujo, ale dzieki.

    Agata może sie starać, ale Millerowej i tak nie przebije. o!
    Nie przypominam sobie prezydentowej Komorowskiej
    w miedzynarodowych zdarzeniach…
    Jej nieobecnośc tamze była taka naturalna..
    Nie oszukujmy się: to jednak zupełnie inna klasa 🙂

    Polubienie

  4. rk1 pisze:

    z biznesmenem z pobliskiej wioski umawiam
    sie na wyciecie duzego drzewa. za drzewo.
    negocjujemy. letko nie jest. dzis wypił trzy moje piwa
    a negocjacje cały czas w toku..

    Polubienie

  5. W yutubku czerwone gitary i płoną góry, płoną lasy. ..
    .
    Negocjacje prxy piwie :)))
    Nawet jak nie dojdzie do zbrodni wycięcia drzewa, to co się nagadacie to wasze😊
    .
    Dąb suchy stoi dokładnie w punkcie zejścia 3 posesji. …bezpieczny. ..Z tej okazji dzieci też już nie jedno piwko wypily z sąsiadami.
    Dąb integruje społeczność
    ;).
    .

    Polubienie

  6. HeluTek pisze:

    rk1 Lipiec 4, 2017 o 12:35 am
    pisze:
    „z biznesmenem z pobliskiej wioski umawiam
    sie na wyciecie duzego drzewa”

    Zważ, iż powiedziane jest w Piśmie: „Nie wycinajcie, abyście nie byli wycięci”.

    Polubienie

  7. HeluTek pisze:

    rk1 pisze:
    Lipiec 4, 2017 o 12:33 am
    „Agata może sie starać, ale Millerowej i tak nie przebije. o!
    Nie przypominam sobie prezydentowej Komorowskiej”

    Obawiam się, że przy Melanie żadna z naszych prezydentowych nie miałaby wielkich szans zabłysnąć. To akurat odwrotnie niż z Trumpem, przy którym każdy z naszych prezydentów to intelektualista. 😛

    Polubienie

  8. rk1 pisze:

    @Jasminum @HeluTek:

    no i dupa.
    „musi poleciec na dom. albo na płot. fizyka, panie, jest nieubłagana. milo sie gadało”

    Polubienie

  9. rk1 pisze:

    @HeluTek:

    ja jusz nie wiem, kto zmiażdży tego kaczora.
    Władka zaaresztowali, skatowali i osmieszyli.. zamordowali!
    Obstawiałem Razem, a one tyz gupie.
    no i dupa 😦

    Klimasara i Senyszyn!
    inaczej tego nie widze.

    Polubienie

  10. Daj że spokój, Zandberg to typowy socjalista. Oni zawsze mieli takie pochodzenie, wykształcenie itd…
    Prace zlecone wykonuje facet, z czegoś musi żyć :))
    .

    Polubienie

  11. rk1 pisze:

    @Jasminum:

    nie wiem czemu, ale ten Zandberg mnie kręci.
    Pewnbie jak większość brodatych drwali 😀

    Polubienie

  12. Nie lubię drwali. Facet ma być ogólny
    .
    Widziałeś Ivankę Trumpha? Elegancka
    ;).

    Polubienie

  13. Oglony.
    To android się wtrąca.
    .
    http://www.pomponik.pl/zdjecia/zdjecie,iId,2344870,iAId,257317
    .
    Zobacz Ivankę.
    .
    Idę jednak na wycieczkę. Może nie zmoknę? Uff ..co za wakacje :((
    .

    Polubienie

  14. Lula322 pisze:

    Kochani 🙂

    Dobrej nocki 🙂

    Ja ci mówię Angela jeżeli Polacy zaczną gaz kupować w USA,to sama będziesz tą rurą na dnie Bałtyku płynęła.Tam i z powrotem,tam i z powrotem pic.twitter.com/ozq2bi1cne— Robert (@chiefrobertlodz) 6 lipca 2017

    //platform.twitter.com/widgets.js

    Polubienie

  15. adamkonrad pisze:

    😀

    Polubienie

  16. Psy szaleją ze już jestem…najlepiej w domu 🙂
    .
    A państwo prezydentostwo wszyscy – bardzo mi się podobają.
    No i ten Hamburg dzisiaj. .taka dzicz. .
    ;).

    Polubienie

  17. rk1 pisze:

    @Kuzyni:

    hej z rodosa 😀

    @Jasminum

    == No i ten Hamburg dzisiaj ==

    Welcome in hell.. czy jakos podobnie.. co kto lubi 😀

    mnie w sumie nie rusza..

    Niemcy ubogacone liberalizmem, postepem itd na wlasna prosbę,
    Niemce Niemcom sprawili ten los, by zylo sie lepiej..
    no to mają.

    btw: antyfaszystoski Die Welt donosi,
    ze ci antyfaszyści to faszyści ..
    koniec swiata 😀

    pozwolisz ze wrócę na nasze rodzime
    zapyziałe ciemnogrodzkie podwórko
    i mimo to odpowiem wspierając się elitą 3RP
    – Hołdysem, ulubieńcem Kuźniara:

    Polubienie

  18. no dobra

    se przeczesuję :

    https://twitter.com/MemingPl

    więcej nie będzie
    tam jest wszystko 🙂

    Polubienie

  19. Lulek, cudne te ,,obrazki,, ;).
    .

    Polubienie

  20. Ah! Dzięki za Hołdysa! Kuźniar go lubi! Poslę to dalej .. znam zawziętego obserwatora Kuźniara. .Też mi podsuwa różne jego wyskoki 😀
    Zrewanżuję się; ).
    .
    Lało i padało. Nie udały mi się ostatnio wycieczki, za to z polityką jestem na bieżąco
    .
    Aha, tyle mnie zachęcałeś do oglądania salon24, że sobie obejrzałam wczoraj.
    Wow! Jestem pod wrażeniem; ).
    .
    Dobrze ze tutaj jest kulturalnie;).
    .

    Polubienie

  21. rk1 pisze:

    @Jasminum @Lula

    na s24 wrzucam zajawki (sentyment 😀 )
    na rodosa dolatuja twitty.

    no i juz wiem, ze Władek kazal podejść Nobliscie do płota

    ale Noblista nie może, bo własnie sie okazało,
    że jest gdzieindziej zaangazowany

    w sumie nie jestem zaskoczony 😀

    doprowadziłem (ponownie) wodę do rodosa. rodos sie cieszy 🙂

    Polubienie

  22. Anonim pisze:

    PS nabyłem n drodze kupna-sprzedazy mój ulubiony gin lubuski. niedopatrzyłem..
    na rodosie okazalo sie, że on jest z miętą i ogórkiem (!!).
    obrzydlistwo. pierwszy krok w stronę abstynencji.
    pierwszy krok jest najważniejszy. żegnajcie.. 😦 😦 😦

    Polubienie

  23. Lula322 pisze:

    Mięta z ogórkiem? Rarytasik:)

    Polubienie

  24. http://fakty.interia.pl/raporty/raport-imigranci-z-afryki/informacje/news-wloskie-wladze-zmieniaja-podejscie-do-migrantow,nId,2414896
    .
    Skąd doprowadziłeś wodę? Mam tylko nadzieję, że nie planujesz budowy portu morskiego??
    .
    A, ten gin to dobry pomysł, oczywiście w wersji clasic …Niestety muszę poczekać aż rodzina wróci. Nie będę pić z psami:((
    ;).

    Polubienie

  25. .
    Posłuchaj koniecznie.
    .

    Polubienie

Dodaj komentarz