Pisowski sąd skazał Blogerkę

 

Mowa o krakowskiej blogerce Renacie R-K.

.

Skazana Renata R-K…

.

Krakowska blogerka została skazana przez sąd na grzywnę za nazwanie we wpisie na blogu byłego ministra skarbu z PiS Dawida Jackiewicza „zabójcą”.

Wyrok jest ostateczny.

We wtorek sąd odwoławczy utrzymał wyrok z pierwszej instancji skazujący na grzywnę Renatę R-K, krakowską blogerkę, komentującą na swoim blogu sprawy polityczne.

Renata R-K musi zapłacić tysiąc złotych grzywny,
wyrok zostanie też podany do wiadomości publicznej.

Nie wiadomo, czy można podać nazwisko skazanej.

.

skazana Renata R-K…

.

.

Obrońca skazanej będzie prosił prokuratora generalnego i rzecznika praw obywatelskich, by rozważyli zasadność wniesienia kasacji nadzwyczajnej,
a taje złoży skargę do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka.

.

.

 

blogerka-skazana-za-nazwanie-bylego-ministra-z-pis-u-zabojca

 

.

 

 

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „Pisowski sąd skazał Blogerkę

  1. rk1 pisze:

    Demokraci w szoku.
    Nadal brak informacji o spontanicznej zrzutce na sejczento dla skazanej.

    Polubienie

  2. provocatio pisze:

    „Obrońca skazanej będzie prosił prokuratora generalnego i rzecznika praw obywatelskich, by rozważyli zasadność wniesienia kasacji nadzwyczajnej”

    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;chce skasować Renatke żeby więcej nie wchodziła w szkode?

    Polubienie

  3. rk1 pisze:

    @Provo:

    jestem przekonany, że obrońcy de-mo-kra-cji i wolności słowa
    pokryją koszty na które pisoski reżim naraża skazaną.
    jest tez bardzo prawdopodobne ze obrońca z nadzwyczajnej
    kasty działa gratisowo, no wicie – tak pro publico bono.
    kasta to anioły a nie ludzie.

    Poza tym Janki mają spory dług wdzięczności wobec skazanej…

    Polubienie

  4. Oj naiwny naiwny naiwny
    .

    Polubienie

  5. yassa. pisze:

    Skandal!!
    Nie chciało mi sie wierzyć, wiec zajrzałem na ostatni bastion wolności słowa (blog pani Renaty), a tam stan hibernacji;

    „Przypominam, że odrzuciłam propozycję ugody….
    Dzisiaj w Sądzie Rejonowym dla Krakowa Śródmieście Wydział II Karny zapadł w tej sprawie wyrok :
    Sąd UNIEWINNIENIŁ oskarżoną Renatę Rudecką Kalinowską i oddalił oskarżenie, kosztami procesu obciążając oskarżyciela.

    W długim, świetnie skonstruowanym merytorycznie uzasadnieniu wyroku sąd po analizie mojego bloga, przywołując polskie prawo oraz Europejską Konwencję Praw Człowieka podkreślił wynikające z Konstytucji RP prawo obywatela do wolności słowa i krytyki osób publicznych. Sąd nie znalazł dowodów potwierdzających łamanie prawa przeze mnie.”

    Polubienie

  6. Lula322 pisze:

    Kuzyni

    Melduję , że u mnie wszystko git

    Pracy dużo ot co

    ale po całości git

    Całuski dla Was, Michelle i Yassy

    Lulka

    🙂

    Polubienie

  7. HeluTek pisze:

    Straszna post-prawda tu panuje.
    Przeczytałam i nadal nie wiem, czy w końcu ją skazali na wniesienie tauzena, czy uniewinnili?

    Polubienie

  8. rk1 pisze:

    @All

    tyz zarobiony jezdem

    @HeluTek: odsyłam do źródła wiedzy wszelakiej:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Postprawda

    Polubienie

  9. Only Łan pisze:

    Nie posłuchała mnie, to teraz ma. A naprawdę dobrze jej radziłem. Z dobrego serca, oczywiście:)))

    Polubienie

Dodaj komentarz